Порядок та способи досудового вирішення спорів з Постачальником

Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду. Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

У випадку виникнення спорів/розбіжностей між Постачальником та Споживачем, всі розбіжності сторони будуть намагатися врегулювати шляхом переговорів.

Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України або до Національної комісії, відповідального з боку держави органу, який займається питаннями комунальних послуг та енергетики.

Наші клієнти можуть звертатись зі своїми пропозиціями, претензіями та повідомленнями: за телефоном +38 066 005 82 32, або написавши листа на наш e-mail: ukrresurs@ukrresurs.com.ua, або завітавши до нас за адресою: 01014, м.Київ, вул. Болсуновська, буд. 13-15.

Листування здійснюється за юридичною адресою:

01014, м.Київ, вул. Болсуновська, буд. 13-15.

Особа, відповідальна за врегулювання спорів: Директор — Євсюков Володимир Олександрович,

(Режим роботи: Понеділок-П’ятниця 9:00 – 18:00, обідня перерва з 13:00 до 14:00, Субота-Неділя – вихідні).